קרעי מצהיר: "הבא בתור שיפרוש מהממשלה – יזכה לשיריון בליכוד"

    אסתי פלד 2 Comment on קרעי מצהיר: "הבא בתור שיפרוש מהממשלה – יזכה לשיריון בליכוד"

    ח"כ שלמה קרעי ב'מהדורה המרכזית': "עברה כבר החלטה במרכז הליכוד שהשלושה שיביאו להפלת הממשלה הזו – מובטח להם שיריון בליכוד. הבא בתור שיבוא – גם אם זה שקד, יזכה או תזכה לשיריון"

    צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית על ההליך שבו פתח להדחתו של ח"כ איימן עודה מהכנסת לאחר התבטאותו נגד שירות ערבים בכוחות הביטחון. "כל מי שאכפת לו מהמדינה לא יכול לתת יד לטרוריסט שיושב בכנסת. זה דבר שאין בו מקום לאופוזיציה וקואליציה. אדם שקורא לאנשי כוחות הביטחון הערבים להניח את הנשק בעיצומו של גל טרור -מקומו בכלא. אני מניח שתהיה גם חקירה פלילית. אם היועמ"שית לא תעשה את זה היא מועלת בתפקידה".

    קרעי התייחס לעדויות במשפט נתניהו: "מערכת המשפט מתגלה בקלונה במשפט הזה, כולם רואים את הרדיפה וההפיכה המשפטית שקרתה כאן. כדאי למערכת להשיג לעצמה עסקת טיעון. בקרוב נתניהו יחזור להנהיג את ישראל".

    ביחס למצב הפוליטי החדש אמר קרעי: "אנחנו רוצים להקים ממשלה כבר בכנסת הנוכחית וקוראים לכל אלו שהחרימו אותנו והקימו ממשלה עם הערבים והשמאל לחבור אלינו – אנחנו נקבל אותם בשמחה".

    לאחר הבטחתו של בנט אתמול שלא ישב עם נתניהו, אומר קרעי: "אי אפשר להאמין למילה של בנט. הוא פועל על פי האינטרס והכיסא. מבחינתו הוא יכול להישאר לבד ביחד עם החבורה שהקים איתה ממשלה. אנחנו מדברים לכל חברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין".

    עוד אמר קרעי: "עברה כבר החלטה במרכז הליכוד שהשלושה שיביאו להפלת הממשלה הזו – מובטח להם שיריון בליכוד. הבא בתור שיבוא – גם אם זה שקד, יזכה או תזכה לשיריון".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מרוב משוריניים לא יהיה מקום למשוריין הבא👍